+35
°
C
High:+41
Low:+23
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
Sun
ΑρχικήΤοπικάΈδεσσαΣιδηροδρομικός Κίνδυνος στην Κεντρική Μακεδονία: Η Γραμμή Θεσσαλονίκης – Έδεσσας στο Έλεος...

Σιδηροδρομικός Κίνδυνος στην Κεντρική Μακεδονία: Η Γραμμή Θεσσαλονίκης – Έδεσσας στο Έλεος της Εγκατάλειψης

Δημοσιευτηκε στις

Έντονη ανησυχία επικρατεί για την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Κεντρική Μακεδονία, με την παράταξη «ΑΛΛΑΓΗ στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας» να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την ασφάλεια της γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας, η οποία ελλιπώς καταλήγει στην Έδεσσα. Οι καταγγελίες για επικινδυνότητα, έλλειψη δρομολογίων και απουσία μέτρων ασφαλείας μετά από ατύχημα μαθητή, θέτουν σοβαρά ερωτήματα για την κρατική μέριμνα στον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών στην περιοχή.

Η παράταξη, με ανακοίνωσή της, στηρίζει τα αιτήματα κατοίκων του Πλατέως, σωματείων και φορέων της Π.Ε. Ημαθίας, οι οποίοι εκφράζουν φόβους για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου και την ουσιαστική διακοπή των δρομολογίων από και προς Θεσσαλονίκη. Η γραμμή που κάποτε συνέδεε τη Φλώρινα με τη Θεσσαλονίκη, εξυπηρετώντας ενδιάμεσους σταθμούς όπως η Έδεσσα, η Βέροια και η Αλεξάνδρεια, φαίνεται να έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη της.

Η τραγική επικαιρότητα έρχεται να επιβεβαιώσει τους φόβους αυτούς. Το πρόσφατο περιστατικό με τον τραυματισμό μαθητή του ΕΠΑΛ Αλεξάνδρειας από διερχόμενο τρένο, καθώς προσπαθούσε να διασχίσει αφύλακτες σιδηροδρομικές γραμμές για να φτάσει στο σχολείο του, συγκλονίζει. Παρά το σοβαρό αυτό ατύχημα, μέχρι και σήμερα, καταγγέλλεται η πλήρης απουσία οποιασδήποτε ενέργειας για τη δημιουργία ασφαλούς διάβασης πεζών στο σημείο.

Οι ανησυχίες εντείνονται από τις πληροφορίες για επικείμενες απολύσεις εργαζομένων στα εκδοτήρια των σιδηροδρομικών σταθμών σε όλη τη χώρα. Ένα τέτοιο μέτρο, σύμφωνα με την παράταξη, θα έχει άμεσες αρνητικές επιπτώσεις στην ασφάλεια των σταθμών και στην ενημέρωση των επιβατών, αφήνοντας τους πολίτες ακόμη πιο εκτεθειμένους.

Η «ΑΛΛΑΓΗ στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας» τονίζει τη σταθερή της θέση υπέρ της αναβάθμισης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, θεωρώντας το τρένο ένα απαραίτητο μέσο μεταφοράς για όλους τους πολίτες. Η συντονίστρια της παράταξης στην Π.Ε. Ημαθίας, Κυριακή Αδαμίδου, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι πολίτες της Ημαθίας δικαίως ζητούν άμεσα μέτρα για την ασφάλεια της σιδηροδρομικής γραμμής που φτάνει ως την Έδεσσα. Πρέπει άμεσα να δρομολογηθεί η αναβάθμιση της γραμμής και ιδιαίτερα η ασφαλής λειτουργία των διαβάσεων. Πρέπει να πυκνώσουν τα δρομολόγια και να φτάνουν τα τρένα μέχρι τη Φλώρινα. Οι κάτοικοι της περιοχής αξίζουν αξιοπρεπείς συνθήκες μεταφοράς με έναν σύγχρονο και ευρωπαϊκών προδιαγραφών σιδηρόδρομο».

Ο επικεφαλής της παράταξης, Καθηγητής ΑΠΘ, Γιάννης Μυλόπουλος, υπογράμμισε την επείγουσα ανάγκη για ενίσχυση των Μέσων Σταθερής Τροχιάς σε όλη την Κεντρική Μακεδονία, επισημαίνοντας τα πολλαπλά πλεονεκτήματά τους. «Χρειάζεται να αλλάξουν οι κυβερνητικές επιλογές και να υπάρξουν σθεναρές πρωτοβουλίες από τη διοίκηση της Περιφέρειας, ώστε να βγει η περιοχή μας από τη σιδηροδρομική απομόνωση από τις γειτονικές περιφέρειες και από τις γειτονικές χώρες», τόνισε ο κ. Μυλόπουλος.

Οι φωνές αγωνίας από την Κεντρική Μακεδονία για την κατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Έδεσσας εντείνονται, αναμένοντας ουσιαστικές απαντήσεις και άμεσα μέτρα από την πολιτεία για την διασφάλιση της ασφάλειας των πολιτών και την αναβάθμιση ενός ζωτικού μέσου μεταφοράς για την περιοχή. Η εγκατάλειψη της γραμμής και η απουσία μέτρων ασφαλείας θέτουν σε κίνδυνο τους κατοίκους και υπονομεύουν τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής.

Προσφατα αρθρα

Ο Δήμος Κυριλίδης φέρνει στη λογοδοσία την υπόθεση της πρώην ΓΕΣΠΟΒ στο Μαυροβούνι. Ποιος λειτουργεί τις εγκαταστάσεις και με ποια νομιμοποίηση?

Ο Δήμος Κυριλίδης φέρνει Ένα σοβαρό ζήτημα διαφάνειας και ευθύνης στη διαχείριση της δημόσιας περιουσίας...

Γιώργος Καρασμάνης: 40 χρόνια δράσης και προσφοράς του Δικηγορικού Συλλόγου Γιαννιτσών

Γιώργος Καρασμάνης: 40 χρόνια δράσης Στην επετειακή εκδήλωση για τα 40 χρόνια από την ίδρυση...

Γιώργος Καρασμάνης: Χρηματοδότηση 700 χιλιάδες ευρώ για τον Δήμο Σκύδρας

Γιώργος Καρασμάνης: Χρηματοδότηση 700 χιλιάδες Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε σήμερα ο Γιώργος Καρασμάνης με...

Θεοδώρα Τζάκρη: «Γρήγορες και δίκαιες αποζημιώσεις στους παραγωγούς της Πέλλας και Ημαθίας, που οι καλλιέργειες τους επλήγησαν από παγετό στο προανθικό στάδιο»

Θεοδώρα Τζάκρη: «Γρήγορες και δίκαιες αποζημιώσεις Ο παγετός που σημειώθηκε στις 19, 20 και 21...

Παρομοια αρθρα

Ο Δήμος Κυριλίδης φέρνει στη λογοδοσία την υπόθεση της πρώην ΓΕΣΠΟΒ στο Μαυροβούνι. Ποιος λειτουργεί τις εγκαταστάσεις και με ποια νομιμοποίηση?

Ο Δήμος Κυριλίδης φέρνει Ένα σοβαρό ζήτημα διαφάνειας και ευθύνης στη διαχείριση της δημόσιας περιουσίας...

Γιώργος Καρασμάνης: 40 χρόνια δράσης και προσφοράς του Δικηγορικού Συλλόγου Γιαννιτσών

Γιώργος Καρασμάνης: 40 χρόνια δράσης Στην επετειακή εκδήλωση για τα 40 χρόνια από την ίδρυση...

Γιώργος Καρασμάνης: Χρηματοδότηση 700 χιλιάδες ευρώ για τον Δήμο Σκύδρας

Γιώργος Καρασμάνης: Χρηματοδότηση 700 χιλιάδες Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε σήμερα ο Γιώργος Καρασμάνης με...
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com