+35
°
C
High:+41
Low:+23
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
Sun
ΑρχικήΤοπικάΈδεσσαΗ ΠΟΙΗΣΗ ΕΝΩΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

Η ΠΟΙΗΣΗ ΕΝΩΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ

Δημοσιευτηκε στις

spot_img
spot_img
spot_img

Με τη συμμετοχή δεκάδων σχολείων και εκατοντάδων μαθητών από διάφορες περιοχές της
Βόρειας Ελλάδας πραγματοποιήθηκε στην Έδεσσα ο 2ος Μαθητικός Διαγωνισμός Ποίησης,
μια πρωτοβουλία που στόχο έχει να αναδείξει τη δημιουργική γραφή των νέων και να
καλλιεργήσει την αγάπη για τη λογοτεχνία.
Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στην αίθουσα της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας και
διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, την Αντιδημαρχία
Νεολαίας και Παιδείας του Δήμου Έδεσσας, καθώς και τον Σύλλογο Βιβλιόφιλων Έδεσσας.
Ο διαγωνισμός ξεπέρασε φέτος τα στενά όρια του νομού και προσέλκυσε μαθητές από τη
Μακεδονία, συγκεντρώνοντας 267 ποιήματα.
Το πάνελ της εκδήλωσης αποτέλεσαν πρόσωπα με εμπειρία και ευαισθησία στα θέματα της
παιδείας και του πολιτισμού: η Γεωργία Βλάχα, εκπαιδευτικός και μέλος των Βιβλιόφιλων, ο
Τρύφων Ούρδας, πρόεδρος του Συλλόγου, και ο Βαγγέλης Τρυψιάνης, αντιδήμαρχος
Νεολαίας και Αθλητισμού. Τον συντονισμό ανέλαβε η Μελίνα Αλμπάνη, εκπρόσωπος της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι εισηγήσεις για τη θέση της ποίησης στη σύγχρονη σχολική
καθημερινότητα, αλλά και για τον ρόλο της ως εργαλείο προσωπικής έκφρασης των
μαθητών. Ο ποιητής Γιώργος Σαρηγκιόλης κατέθεσε τη δική του ματιά, προκαλώντας
έντονα συναισθήματα, ενώ οι παρευρισκόμενοι δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους,
επιβραβεύοντας με θερμά χειροκροτήματα τους ομιλητές.
Μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή ήταν η παρουσία μαθητών από Μονάδες Ειδικής Αγωγής,
με τον διαγωνισμό να δίνει φέτος για πρώτη φορά βήμα και σε αυτήν την ευαίσθητη
κατηγορία, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα για την ανάγκη συμπερίληψης και αποδοχής της
διαφορετικότητας.
Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας, οι διοργανωτές θέσπισαν Ειδικά Βραβεία Φιλοξενίας, τα
οποία απονεμήθηκαν σε μαθητές που προέρχονταν από περιοχές εκτός Πέλλας,
προβάλλοντας ταυτόχρονα τον φιλόξενο χαρακτήρα της Έδεσσας.
Τα βραβεία του διαγωνισμού:
Γυμνάσια: 1ο Βραβείο: 3ο Γυμνάσιο Θέρμης
2ο Βραβείο: Γυμνάσιο Φιλύρου
3ο Βραβείο: 3ο Γυμνάσιο Έδεσσας & 4ο Γυμνάσιο Χαριλάου (ισοβαθμία)
Λύκεια: 1ο & 2ο Βραβείο: 5ο ΓΕΛ Κατερίνης
3ο Βραβείο: Αριστοτέλειο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης
Ειδική Αγωγή: 1ο Βραβείο: ΕΕΕΕΚ Γιαννιτσών Ειδικά

Βραβεία Φιλοξενίας: 2ο Γυμνάσιο Γρεβενών 1ο ΓΕΛ Ελευθερίου Κορδελιού
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τη βράβευση των μαθητών και την επίσκεψή τους σε σημεία
ενδιαφέροντος της Έδεσσας, σε μια δράση που συνδύασε ποίηση, εκπαίδευση και
πολιτισμό.







Προσφατα αρθρα

Τολμηρά

Τολμηρά Τολμηρά       ΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ… «Μην τυχόν και ανοίξετε τις πόρτες σε Ισραηλινούς που έχουν κάνει την θητεία...

ΣΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΤΑΦΩΝ ΤΗΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ Ιω. Σ. Τουλουμάκος, Ομ. Καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ...

Παράταση υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων και φακέλων υποψηφιότητας στο ΟΠΣΚΕ στο πλαίσιο της Παρέμβασης Π3-73-2.3 του ΣΣ ΚΑΠ 2023-2027 «Στήριξη για επενδύσεις στη μεταποίηση, εμπορία...

Παράταση υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων και φακέλων υποψηφιότητας στο ΟΠΣΚΕ στο πλαίσιο της Παρέμβασης Π3-73-2.3...

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ (έως 27/6) ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ (έως 27/6) ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ Για 18η συνεχόμενη χρονιά...

Παρομοια αρθρα

Τολμηρά

Τολμηρά Τολμηρά       ΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ… «Μην τυχόν και ανοίξετε τις πόρτες σε Ισραηλινούς που έχουν κάνει την θητεία...

ΣΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΤΑΦΩΝ ΤΗΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ Ιω. Σ. Τουλουμάκος, Ομ. Καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ...

Παράταση υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων και φακέλων υποψηφιότητας στο ΟΠΣΚΕ στο πλαίσιο της Παρέμβασης Π3-73-2.3 του ΣΣ ΚΑΠ 2023-2027 «Στήριξη για επενδύσεις στη μεταποίηση, εμπορία...

Παράταση υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων και φακέλων υποψηφιότητας στο ΟΠΣΚΕ στο πλαίσιο της Παρέμβασης Π3-73-2.3...