Με το νέο έτος δημοπρατούνται το αναψυκτήριο και το εστιατόριο
Στην γενική συνέλευση των Λουτρών Πόζαρ που πραγματοποιήθηκε στις 18 Οκτωβρίου τοποθετήθηκε ο νέος δήμαρχος Αλμωπίας, Ν. Παρούτογλου. Μίλησε σχετικά με το μοντέλο λειτουργίας των Λουτρών και και την θέση της παράταξής τους απέναντι στο υπάρχον μοντέλο το οποίο και καταψηφίζει.
Κατά την εισαγωγή του τόνισε ότι η ενότητα και η ανάληψη των ευθυνών είναι τα ζητούμενα για την καλύτερη διαχείριση μείζονων ζητημάτων της ενω προέτρεψε και τις προηγούμενες διοικητικές Αρχές να αναλογιστούν και να καταδείξουν τα λάθη του παρελθόντος με στόχο να βρεθούν τα λάθη και οι παραλήψεις ώστε να μην επαναληφθούν.
Παράλληλα δεν παρέλειψε να αναφερθεί σε ελέγχους του 2011, που φανέρωσαν αδικαιολόγητες δαπάνες ύψους άνω των 400.000 ευρώ, οι οποίοι δημιούργησαν προσωπικές εχθρότητες και διαξιφισμούς χωρίς να αποφέρουν κανένα πρακτικό και οικονομικό αποτέλεσμα στην λουτρόπολη. Με γνώμονα αυτό το περιστατικό πρότεινε μεγαλύτερη συνεργασία και διαφάνεια ωστε να αξιοποιούνται μελλοντικά όλοι οι διαθέσιμοι πόροι.
Συμφωνα με τον ίδιο, στα επόμενα χρόνια που ακολούθησαν επι δημαρχίας Μπίνου αλλά και Μπάτση, εξαιτίας του μοντέλου διοίκησης, δεν απέφεραν στον Δήμο τα προσδοκώμενα οικονομικά κέρδη παρόλο που η επιχείρηση της Λουτρόπολης είναι κερδοφόρα. Προτίνοντας ένα νέο μοντέλο, ο ίδιος αναφέρθηκε σε δύο καίριες αλλαγές οι οποίες θα συμβάλλουν στην αύξηση του τουρισμου αλλά και των απολαβών.
Αρχικά, αναφέρθηκε στις ανάγκες των επισκεπτών στα Λουτρά οι οποίοι δεν εξυπηρετούνται όπως θα έπρεπε με αποτέλεσμα να φεύγουν παρά να επιλέγουν τον ίδιο προορισμό για περισσότερες από μια φορές. “Πρέπει να κατανοήσουμε τις ανάγκες των τουριστών” όπως με έμφαση είπε ο ίδιος προκειμένου να παρατείνουμε τον χρόνο διαμονής.
Το δεύτερο κρίσιμο ζήτημα είναι η λειτουργία του αναψυκτηρίου και του εστιατορίου. Θα δημοπρατηθούν σε ιδιώτες καθώς τα έσοδα του ενοικιασμού τους αποτελούν “εύκολο χρήμα” για την διοίκηση.
Τέλος, αναφέρθηκε στα δίμηνα τα οποία αυξάνουν τα έξοδα της λουτρόπολης χωρίς να συμβάλλουν στην βελτίωσή της ενω το προσωπικό θα πρέπει να είναι πιο σταθερό και φυσικά πιό εξυπηρετικό προς τους επισκέπτες.