+35
°
C
High:+41
Low:+23
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
Sun
ΑρχικήΆρθραΤο brand name Pella και ο τουριστικός οργανισμός που θα δώσει πνοή στο νομό μας…

Το brand name Pella και ο τουριστικός οργανισμός που θα δώσει πνοή στο νομό μας…

Δημοσιευτηκε στις

spot_img
spot_img
spot_img

Γράφει ο Χρήστος Δημητριάδης

Οι εκλογές ολοκληρώθηκαν και για άλλη μια φορά, ακούσαμε από τους νέους εκλεγμένους Δημάρχους, το όραμα τους για ανάπτυξη. Μεταξύ των άλλων, όλοι οι Δήμαρχοι της Πέλλας έκαναν αναφορά για τον τουρισμό. Φυσικά την προμετωπίδα του τουριστικού προϊόντος διαθέτουν οι Δήμοι Αλμωπίας και Έδεσσας.

Η υπόθεση αυτή όμως αφορά όλους τους Δήμους. Χιλιάδες είναι τα αυτοκίνητα που διασχίζουν τον Δήμο Πέλλας και σίγουρα κάνουν στάση τουλάχιστον για έναν καφέ… Παλαιότερα ένας γκουρού του τουρισμού αλλά και παλαιός Δήμαρχος Καλαμάτας, ο αναγεννητής της περιοχής της Μεσσηνίας και πρώην Υπουργός Σταύρος Μπένος είχε πει πως ακόμη και την σκόνη να μαζεύεις από τον τουρίστα είναι κέρδος…

Δυστυχώς παρά το γεγονός ότι η Πέλλα μπήκε για τα καλά στον τουριστικό χάρτη, δεν έχει γίνει τα βήματα από τους φορείς ώστε να οργανωθεί, να θωρακιστεί και να αναπτυχθεί το τουριστικό προϊόν. Αντί αυτού βλέπουμε σπασμωδικές κινήσεις οι οποίες δεν βγάζουν πουθενά… Το παραμυθάκι πως μια μικρή πόλη μπορεί από μόνη της να προσελκύσει τουρίστες, μάλλον πέφτει στο κενό!

Η Πέλλα διαθέτει ιστορία, φυσικό κάλλος, τα Λουτρά Πόζαρ και το χιονοδρομικό. Διαθέτει Θρησκευτικό τουρισμό. Έχει όλο το πακέτο του λεγόμενου εναλλακτικού τουρισμού. Το βασικό της στοιχεία βέβαια που κανείς δεν το βλέπει είναι ότι διαθέτει brand name και αυτό είναι η παγκόσμια λέξη Pella. Εκεί κατά την άποψη μου θα πρέπει να στηριχθεί όλο το τουριστικό στόρι με την δημιουργία ενός τουριστικού οργανισμού όπου θα συνεισφέρουν οικονομικά όλοι οι Δήμοι της Πέλλας, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το Επιμελητήριο Πέλλας και άλλοι φορείς…

Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να προσελκύσουμε οργανωμένα τουρίστες και να ξεφύγουμε από το σκηνικό ότι οι τουρίστες έρχονται για ένα ΠΣΚ…. Να μπορέσουμε να φέρουμε τουρίστες για τρεις μέρες ή ακόμη και για τέσσερις μέρες. Η αλήθεια είναι ότι αυτό μπορεί να γίνει μέσα από μια λογική και διαδικασία η οποία θα αποφέρει κέρδη για τον τόπο και αύξηση της προσέλευσης καθώς και περισσότερα έσοδα στους πολίτες.

Αυτό το σκεφτούν καλά οι νέοι Δήμαρχοι και ας αφήσουν το εγώ για να χτίσουν το εμείς. Όλοι μαζί λοιπόν για μια νέα κατεύθυνση στα εισοδήματα του τόπου. Η Πέλλα μπορεί να ζήσει και από το τουριστικό κομμάτι. 

Προσφατα αρθρα

Πέλλα: Ανάσα για τους Ευάλωτους, Αγωνία για την Αγορά – Οι Μικρομεσαίοι Περιμένουν τη Δική τους Στήριξη

Με θετικό πρόσημο υποδέχθηκε η αγορά της Πέλλας τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού για στοχευμένα...

ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΔΕΣΣΑΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Έδεσσας και Αλμωπίας απευθύνει προσκλητήριο ενότητας και αγώνα προς όλους τους εργαζόμενους,...

ΣΤΗΝ ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΪΤΙΣΣΗΣ Ο ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

Την Δευτέρα και την Τρίτη του Πάσχα, 21 και 22 Απριλίου 2025, ο Θεοφιλέστατος...

ΕΔΕΣΣΑ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΥΓΑ

Έδεσσα: Το πασχαλινό έθιμο της αγάπης και της προσφοράς συνεχίζεται – Βάφτηκαν εκατοντάδες κόκκινα αυγά...

Παρομοια αρθρα

Πέλλα: Ανάσα για τους Ευάλωτους, Αγωνία για την Αγορά – Οι Μικρομεσαίοι Περιμένουν τη Δική τους Στήριξη

Με θετικό πρόσημο υποδέχθηκε η αγορά της Πέλλας τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού για στοχευμένα...

ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΔΕΣΣΑΣ ΚΑΙ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Έδεσσας και Αλμωπίας απευθύνει προσκλητήριο ενότητας και αγώνα προς όλους τους εργαζόμενους,...

ΣΤΗΝ ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΪΤΙΣΣΗΣ Ο ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

Την Δευτέρα και την Τρίτη του Πάσχα, 21 και 22 Απριλίου 2025, ο Θεοφιλέστατος...