Περιγραφή: Οι πολίτες συμπληρώνουν ανώνυμα τακτικά ερωτηματολόγια για τις δημόσιες υπηρεσίες που χρησιμοποιούν. Τα ερωτηματολόγια είναι γενικά και καλύπτουν βασικές πτυχές όπως η προσβασιμότητα, η ταχύτητα εξυπηρέτησης, η ευγένεια του προσωπικού (όπου υπάρχει επαφή) και η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας.
Έμφαση: Στην ευρεία συμμετοχή και τη συλλογή μεγάλης ποσότητας δεδομένων για τον εντοπισμό γενικών τάσεων και προβληματικών περιοχών.
Πλεονεκτήματα: Απλή στην εφαρμογή, ενθαρρύνει τη συμμετοχή λόγω ανωνυμίας, παρέχει ποσοτικά δεδομένα για συγκρίσεις.
Μειονεκτήματα: Μπορεί να είναι επιφανειακή στην ανάλυση των προβλημάτων, περιορισμένη δυνατότητα για λεπτομερή σχόλια.